Божества

Ашрам брахмачарі

Слово «брахмачарі» з санскриту перекладається: брахма – духовний, ачарья – приклад поведінки. Брахмачарі – це учень, який вивчає духовну науку під керівництвом духовного наставника або вчителя (гуру). У ведичній традиції період брахмачар'ї є обов'язковим для всіх хлопчиків, незалежно від того, до якого соціального прошарку суспільства належать його батьки. Будь то сім'я вчених, політиків, підприємців або простих ремісників, їхній син повинен пройти період навчання в спеціальній школі, де він отримує як духовну освіту, так і матеріальні навички, залежно від своїх природних схильностей і здібностей. Слово "ашрам" означає, місце, в якому людина має можливість духовно прогресувати. Зазвичай, хлопчиків віддавали в ашрам брахмачарі з 5 років, на термін від 15 до 20 років. За цей період учнівства юнак, вивчивши Веди, а також навчений професії, що відповідає його природі і схильностям, повністю підготовлений до самостійного життя. Головна перевага такого виду освіти полягає в тому, що хлопчик має можливість особистого спілкування з учителем, наставником, що володіє піднесеними духовними якостями. Оскільки вчителями таких шкіл є брахмани ( брахман – це той, хто перебуває на духовному рівні), які є знавцями Вед, а також ідеальними людьми, які на своєму прикладі реалізували принципи Вед, то в особистому спілкуванні з такими справжніми чоловіками, хлопчики самі стають справжніми чоловіками, що мають духовне знання і професіональні навички.


Сучасна освіта, де хлопчиків навчають спільно з дівчатками, де основний склад вчителів, як правило, жінки, має великий недолік. Хоч би якими чеснотами володіла жінка, вона не здатна своїм прикладом виховати в хлопчику чоловічі якості, що природно, тому що хлопчикові, для розвитку чоловічих якостей, потрібно бачити перед собою гідний приклад ідеального чоловіка. Такі чоловічі якості, як дисципліна, самовладання, відповідальність, рішучість, ентузіазм, винахідливість і ясне розуміння вищої мети життя розвиваються в юнакові природно під керівництвом сильної особистості і в чоловічому колі.


У місті Дніпро чоловік може, скориставшись можливістю, пройти таке навчання, проживаючи в храмі в товаристві досвідчених ченців, зречених людей, періодом від 4х місяців до 2х років. За цей період він проходить навчання таким навикам, як духовна практика, вивчення священних писань, приготування освяченої вегетаріанської їжі, гра на музичних інструментах, проведення духовних програм та служб, мистецтво проповіді (навчати про Веди та за Ведами), самодисципліна та самовладання, а також підготовка до сімейного життя, наступного етапу духовного розвитку - гріхастха ашрама. Якщо чоловік відчуває, що він здатний жити у відреченому укладі життя, без занепокоєнь розуму, зберігаючи ентузіазм, то він може залишатися ченцем.


Дніпровський храм Свідомості Крішни веде набір всіх охочих пройти навчання в брахмачарі ашрамі. Дзвонити за телефонами :

📞+38 (050) 422-85-50
📞+38 (066) 761-52-09

Духовна література

Веди – найдавніше джерело знань, їх було записано понад 5 тисяч років тому. У Ведах містяться основи практично всіх наук - від медицини та військового мистецтва до будівництва літальних апаратів. Але квінтесенцією Вед вважаються книги, які несуть людям знання про вищу досконалість життя. Осягнувши її, людина може вирватися із самсари - кругообігу народжень і смертей.

«Бгаґавад-ґіта», або "пісня Бога", містить дивовижний діалог Господа Крішни та його відданого, де Господь пояснює, за допомогою яких практик можна досягти різних ступенів успіху - від матеріального процвітання до вищого звільнення.

«Шрімад Бгаґаватам» - історична хроніка, що оповідає про ігри Господа і його відданих. Охоплює найважливіші теми - від створення світу і царювання великих династій до потаємних діянь Господа Крішни на землі. Вчені називають «Шрімад Бгаґаватам» імператором усіх священних писань.

«Ішопанішад» - введичний трактат, що складається з 18 мантр, або молитов, у яких ідеться про різні аспекти Абсолютної Істини і розкривається можливість усвідомити справжню природу Верховного Господа.

Ці та інші ведичні книги зробив доступними для сучасного читача А.Ч. Бгактіведанта Свамі Прабгупада. Він переклав їх із санскриту на англійську мову і забезпечив коментарями, що полегшують наше розуміння вічних істин. Його учні переклали ці книги мовами світу. Ці книги багаторазово перевидавалися, сьогодні вони поширюються в усіх центрах Свідомості Крішни.

Департаменты

Ашрам брахмачари

Задачи и деятельность Ашрама брахмачари: • РАЗВИТИЕ КАЧЕСТВ ВАЙШНАВА: КУЛЬТИВИРОВАНИЕ НЕКТАРНОГО ВКУСА К ВОСПЕВАНИЮ СВЯТОГО ИМЕНИ, УМОНАСТРОЕНИЯ ЭНТУЗИАСТИЧНОГО СЛУЖЕНИЯ, ВДОХНОВЛЯЮЩЕГО ДУХА ПРОПОВЕДИ • ИЗУЧЕНИЕ ВЕДИЧЕСКИХ ПИСАНИЙ • РАСКРЫТИЕ ТВОРЧЕСКИХ СПОСОБНОСТЕЙ, РАЗВИТИЕ КОММУНИКАБЕЛЬНОСТИ, ЛЕКТОРСКИЕ НАВЫКИ • РАЗВИТИЕ ОРГАНИЗАТОРСКИХ СПОСОБНОСТЕЙ, МЕНЕДЖМЕНТ В СОЗНАНИИ КРИШНЫ • ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕДЕНИЕ ПРОПОВЕДНИЧЕСКИХ ПРОГРАММ (распространиение книг Шрилы Прабхупады, харинамы, группы духовного общения, ретриты, семинары и др.) • СЛУЖЕНИЕ В ХРАМЕ

Санкиртана

Описание

Харинама

Описание

Школа Бхакти

[/spoiler]

Духовная академия

Описание

Пуджари

Описание

Десткая программа

Описание

Кафе Говинда

Описание

Воскрестный фестиваль

Описание

Веда-маркет

Описание

газета Новая эпоха

Департамент газеты Новая эпохаДепартамент газеты Новая эпоха существует с 2011 года. За это время нашим выдающимся редактором м. Махалилой было подготовленно более 40 номеров газеты. Общий тираж всех номеров газеты уже давно превысил отметку 200 000 экземпляров. Для того чтобы распространить такое количество газет, департаментом была организована возможность годовых подписок на наше переодическое издание, а так же было вложенно не мало сил для распространения газеты в различных городах страны и ближнего зарубежья. С бурным развитием интернет технологий, депортаментом был создан сайт газеты, который дает возможность не только найти статьи и номера газеты прошлых годов, но и расширил географию наших читатилей. А также на сайте появилась возможность оформить подписку на печатный или же электронный вариант газеты Новая эпоха. На данный момент департамент работает над качеством печаного варианта газеты и над частотой переодичности выхода номеров газеты. Поэтому департамент приглашает желающих присоединится к нашей команде и принять участие в развитии этого проекта. Наша команда всегда будет рада любой помощи. Подробнее о газете можно прочитать в разделе община проект газета Новая эпоха или же на сайте газеты http://nova-epoha.com. По всем вопросам пишите нам на почту Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. или можете позвоить по телефонам: +38 (066) 974-60-20 +38 (067) 512-96-09 +38 (093) 811-37-18

Кухня

Описание

Пада-сева

Описание

Хозяйственный департамент

Описание

Информационная служба

Описание
Previous Next

Санкиртана

Є різні види поклоніння Богу – медитація, жертвоприношення, храмове поклоніння тощо, проте в нашу епоху рекомендований метод - санкіртана - йаг'я, спільне оспівування святих імен Бога. Цей метод має дві форми: джапа - медитація, повторення святого імені на вервечках, і кіртан, спів мантр під музичний акомпанемент. Святе ім'я не відмінне від самого Бога, тому, повторюючи Його, людина зв'язується з Богом безпосередньо. Махамантра, або велика пісня звільнення розуму, очищає дзеркало нашої свідомості й безпосередньо дає людині відчуття духовного щастя. Хоча для повторення мантри немає суворих правил, все ж таки повторювати її слід у ранкові години, коли у світі панує гуна доброти і всі святі сили Всесвіту спрямовані до Бога. Наступний вид поклоніння Господу - це поклоніння Йому у формі Божества, або храмове поклоніння. З милості до жителів матеріального світу Всевишній являє себе у формі Божества, щоб таким чином прийняти від нас підношення і молитви.

У "Бгаґавад-ґіті" стверджується, що будь-який вчинок в матеріальному світі, що не має на меті задовольнити Господа Вішну, ще більше поневолює людину. Тому всі дії рекомендується здійснювати як жертвоприношення для задоволення Вішну і Його відданих, що призведе до загального миру і благоденства. Господь Вішну також відомий як Йаг'я. Оскільки всі ритуали жертвоприношень присвячуються Господу Вішну, вони називаються йаг'ї. У нашу епоху Шрі Чайтанья Махапрабгу рекомендував усім людям лише один вид йаг'ї, який найбільше задовольнить Бога. Це повторення маха-мантри: Харе Крішна, Харе Крішна, Крішна Крішна, Харе Харе / Харе Рама, Харе Рама, Рама Рама, Харе Харе.

Божества

Божест в храме Пурушоттама-Кшетре Днепр

Кожного, хто зайде до храму товариства Свідомості Крішни, не залишать байдужими прекрасні Божества - центр нашого храму й вісь, навколо якої практично цілодобово обертається діяльність усієї громади.

На перший погляд, це просто красиві фігури, виконані з каменю, дерева, металу. Але оскільки вони зроблені майстрами за особливими правилами і встановлені спеціальним ритуалом, то в зовнішню матеріальну форму (ту, яку ми бачимо) увійшли божественні Особистості, і в Божествах проявилися духовні якості. У цьому особлива милість Крішни - Він приходить у матеріальний світ у вигляді Божеств, щоб люди могли взаємодіяти з Ним. Божества є свого роду містком між матерією і духом. Своєю присутністю в нашому житті Вони допомагають нам просуватися духовним шляхом. Ми служимо Їм, а вони щедро обдаровують нас своїми благословеннями.

Щодня рано вранці ми будимо Бога, купаємо Його, одягаємо в чудові шати, спеціально пошиті для Нього, надягаємо на Нього вишукані прикраси та гірлянди зі свіжих квітів. 5 разів на день ми спеціально для Нього готуємо смачну їжу, саме таку, яку Він любить, і підносимо Йому. Ми співаємо і танцюємо для Його задоволення. Коли йдемо в храм, у гості до Божеств, ми щось несемо Їм у подарунок - квіти, фрукти.

Коли ми про когось піклуємося, у нас встановлюються стосунки з цією Особистістю і поступово розвивається любов. Так ми досягаємо вищої мети людського життя - знаходимо любов до Бога, що є метою практично всіх світових релігій. Одночасно ми розлучаємося зі своїм егоїзмом і від цього стаємо щасливішими. Коли наша турбота спрямована тільки на себе, це стовідсотковий егоїзм. Якщо ми піклуємося про своїх друзів і близьких, наш егоїзм зменшується. Того ж, хто здатний піклуватися про вищу Особистість, про Бога, служити Його інтересам, вважають людиною у вищому сенсі цього слова. Він завжди задоволений і радісний. Божества допомагають нам розвинути й інші хороші якості - чистоту й акуратність, пунктуальність, чесність, прагнення до краси й витонченості та позбутися поганих якостей - лінощів, брехні, гордині.

Служіння Божествам - унікальний, дуже потужний метод духовної практики, який є тільки в індуїзмі. Але чи справді є Бог у Божестві? - А чому ні? Адже Бог скрізь, усе є Його енергії. Чому Він не може бути в Божестві? - Але якщо Бог скрізь і немає нічого, де Його немає, навіщо Божества? Можна поклонятися всьому, чому завгодно - скаже хтось. - Так, Бог скрізь, скрізь Його енергія. Але якість і кількість цієї енергії різна в різних об'єктах. Візьмемо таку аналогію. Вода у вигляді водяної пари є в повітрі. Але, якщо ми хочемо пити, якщо нас мучить спрага, то нам недостатньо глибше подихати - нам потрібна склянка води, нам потрібна концентрована вода. Так і у випадку з Божествами: Вони - концентрована енергія Бога, концентрована настільки, що ми можемо взаємодіяти через Них з Особистістю Бога.

Господь Всесвіту - Джаганнатха разом із Братом і СестроюХрамовые же Божества

У нашому храмі два прекрасні вівтарі, в яких розташувалися Божества. У Бога незліченна кількість форм, і наші Божества різні. На вівтарі ліворуч ми бачимо Божеств, яких звуть Нітай і Гаурачандра - як у всіх Особистостей, у Них є імена. Господь у цій формі прийшов у наш вік, у вік чвар і деградації, щоб дати людям любов до Бога через оспівування імен Бога - мантру Харе Крішна. Тому Божества граціозно танцюють із піднятими догори руками. Ці Божества зроблені з білого мармуру в Джайпурі (Індія) спадковими майстрами ліплення Божеств згідно з давніми канонами цього містичного мистецтва. Їхня краса приковує погляди всіх відвідувачів храму.

На вівтарі праворуч Бог перебуває у формі Божеств Джаганнатхи, Баладеви і Субхадри. Це найдавніша форма Божеств, якій поклоняються люди різних конфесій, даючи їй різні трактування. Можна розглядати Їх як форму, що репрезентує Бога, живі істоти й енергію Бога. У Господа Джаганнатхи величезні очі, тому що Він усе бачить, величезна посмішка, тому що Він дуже радий вам, витягнуті вперед руки - Він хоче обійняти вас. У Нього немає ніг - Йому нікуди йти, Він всюди.

Божества Нітай і Гаурачандра

<pБог у цій формі проявився багато епох тому в індійському місті Пурі, розташованому на березі океану. Божества традиційно робляться з дерева і розписуються натуральними фарбами. Вони перебувають у величному стародавньому храмі, на головному куполі якого майорить прапор, просто глянувши на який людина очищується від гріхів.

Божества нашого храму теж родом із Пурі. Їх виготовив відомий майстер, який служить споконвічним Джаганнатсі, Баладеві та Субхадрі. Їх привезли до Дніпра понад 20 років тому, провели необхідні ритуали встановлення Божеств, і відтоді Їм проводиться щоденне поклоніння. Джаганнатх, Баладев і Субхадра - головні Божества нашого Храму, який на Їхню честь називається Нью Пурушоттама кшетра (Пурушоттама кшетра - ще одна назва індійського міста Пурі, яка перекладається як обитель Верховної Особистості). І біля воріт нашого храму на флагштоку вас зустрічає прапор з Пурі з чарівною посмішкою Господа, що дарує звільнення.

Упродовж багатьох років у Пурі щорічно відбувається Ратха-ятра - фестиваль колісниць, що збирає мільйони прочан різних віросповідань і є найбільшим релігійним святом у світі. Під час цього грандіозного фестивалю Джаганнатха, Баладева і Субхадра виходять зі Свого храму, сходять на три величні, пишно оздоблені колісниці та неквапливо рухаються головною вулицею міста, доступні поглядам усіх людей, які зібралися. У Дніпрі теж понад 20 років відбувається цей барвистий фестиваль, коли Божества Джаганнатха, Баладева і Субхадра їдуть містом на прикрашеній квітами, прапорцями, гірляндами колісниці, і кожен може побачити Їхню чарівну красу. Це свято - одне з улюблених для багатьох жителів нашого міста.